Targi transportowe TransRussia – co mogą dać polskim przewoźnikom?

Co roku te targi przyciągają kilkanaście tysięcy ludzi, w zeszłym roku było ich prawie 15 000, w tym roku liczba ta była bardzo podobna. Powierzchnia na wszystkie wystawy to ponad 20 000 metrów kwadratowych, co czyni TransRussia jednymi z najbardziej interesujących wydarzeń w branży transportowej. Przyjrzyjmy się, co możesz zyskać dzięki TransRussia?

Nowe kontakty

Otóż każdego roku na targach pojawia się mnóstwo specjalistów z branży TSL, przeważnie jest to odsetek ponad 90% wszystkich odwiedzających te targi. To daje możliwości znalezienia nowych i jeszcze lepszych partnerów biznesowych, z którymi można realizować jakieś większe zlecenia. Warto budować sieci kontaktów, ponieważ nigdy nie wiesz, kiedy może Ci się to przydać.

Promocja na Europejskich rynkach wschodnich

Dla wszystkich wystawców zawsze przygotowuje się wiele interesujących metod promocji. Należy mieć na uwadze, że targi TransRussia są przez kolejne miesiące po ich zakończeniu bardzo szeroko komentowane, prezentowane w TV i gazetach oraz na stronach www. Możesz umieścić swoje logo, plakat czy ulotki w zasadzie w niezliczonych ilościach miejsc, które organizatorzy udostępniają.

Można zabłysnąć swoją marką

Prestiżowy wymiar targów TransRussia sprawia, że już samo uczestnictwo pozwala Ci się nieźle zaprezentować ze swoją marką, bo nie ma co ukrywać, że możliwość dostania się tam jest dość sporym wydatkiem. Jeśli więc chcesz się pokazać od jak najlepszej strony oraz zaprezentować możliwości własnej firmy, to jak najbardziej jest to opcja dla Ciebie.

Minusy?

Na pewno wspomniane koszty uczestnictwa, ponieważ należy przygotować się na wydatek z rzędu nawet 100 000 złotych, co dla mniejszych graczy jest ceną zaporową. Można jednak, poprzez dobre podejście, osiągnąć i pozyskać dobrych kontrahentów, dzięki którym koszty wpisowego się nam wrócą.

2 komentarze

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *